Hoe gaan wij te werk?
Op welke manieren kan ik een afspraak maken?
Je kunt een afspraak maken door contact op te nemen via Whatsapp, telefonisch of door de contactformulier in te vullen en te versturen.
Zijn jullie monteurs erkend?
Wanneer krijg ik een bevestiging van de reparatie?
Wat als ik mijn afspraak wil verplaatsen?
Je kan tot 4 uur voor je afspraak nog wijzigen of annuleren. Dit kan alleen telefonisch, via Whatsapp of per mail.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?
Wij streven naar 100% tevredenheid, soms kan het voorkomen dat dat niet lukt bijvoorbeeld door factoren zoals files, fabrieksfouten of menselijke fouten. Wij ontvangen dan graag een mail hierover zodat we samen naar een goede oplossing kunnen zoeken.
Op welke manieren kan ik betalen?
Betalen kan per pin of online via verschillende betaalmethodes, zoals iDeal, Paypal etc. Vaste zakelijke klanten kunnen in overleg binnen 14 dagen op factuur betalen.
Super snel geholpen
Haal- en brengservice
Kies zelf een datum
Prijsoverzicht vooraf
Deskundig advies
Betaal achteraf
Wij repareren alle merken










Fiets reparatie op locatie? Bikefixer by Premiumbikes.nl
Fiets kapot? Maak een afspraak
Fietsen reparatie service
Werkgebied
Heb je een vraag of wil je een van onze medewerkers spreken?
Bel ons op 085-4011046.
Maandag | gesloten |
Dinsdag | 09:00 - 18:00 |
Woensdag | 09:00 - 18:00 |
Donderdag | 09:00 - 18:00 |
Vrijdag | 09:00 - 18:00 |
Zaterdag | 09:00 - 18:00 |
Zondag | gesloten |